Najwyższy Standard Ochrony ERGO Hestii ponownie potwierdzony przez właścicieli warsztatów samochodowych

ERGO Hestia po raz kolejny zwyciężyła w konkursie „Złoty Zderzak”, premiującym poziom likwidacji szkód. Właściciele warsztatów naprawczych po raz piąty z rzędu docenili nas za wysoką jakość współpracy, poziom kompetencji i rzetelność oraz za szybkość wypłat. Nagrody wręczono podczas XII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych.

Ogólnopolskie badanie mierzące poziom satysfakcji serwisów samochodowych ze współpracy z towarzystwami ubezpieczeń pozwala porównać jakość likwidacji szkód wszystkich ubezpieczycieli. Patronem XII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych była Rzecznik Finansowa, Aleksandra Wiktorow.

“ ERGO Hestia zdobyła pierwsze miejsce w konkursie „Złoty Zderzak” i jest na podium już piąty rok z rzędu. To potwierdzenie naszej rynkowej pozycji i dowód uznania dla jakości i najwyższego standardu obsługi klientów – komentuje wynik ankiety Kazimierz Majdański, dyrektor zarządzający Biurem Likwidacji Szkód ERGO Hestii. Mocno inwestujemy w nowoczesne narzędzia wsparcia całego procesu likwidacji szkód, co pozwala zaoferować naszym klientom oraz partnerom usługę ERGO Hestia Pomoc 24. Jej główne atuty, to indywidualny opiekun klienta i przejęcie przez ubezpieczyciela wszystkich czynności związanych z procesem likwidacji szkody – dodaje Kazimierz Majdański.

Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ankiet, które wypełniają pracownicy warsztatów samochodowych. Pod lupą znalazły się usługi stanowiące największe wyzwanie w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych. Oceniane były m.in. ogólna jakość, poziom kompetencji pracowników, sprawność likwidacji, prawidłowość wypłat, stosowanie najwyższej jakości części zamiennych, uznawanie stawek, dostępność samochodu zastępczego oraz skargi i pozwy. ERGO Hestia wyprzedziła na podium Allianz i PZU.

Z usługi ERGO Hestia Pomoc 24 mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak też zarządzający firmowymi flotami pojazdów. W 2017 roku już co trzeci poszkodowany skorzystał z takiej rekomendacji i przekazał ekspertom likwidację szkody w całości. Po decyzji klienta najdalej w ciągu godziny kontaktuje się z nim dedykowany opiekun szkody i oprócz rekomendacji serwisu proponuje dodatkowe wsparcie organizując pojazd zastępczy czy usługę holowania. Następnie pracownik serwisu kontaktuje się bezpośrednio z klientem i wspólnie uzgadniają dogodny termin naprawy oraz zakres wymaganych przez klienta usług dodatkowych.

Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on linkedin
Share on pinterest

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szanowny Użytkowniku,

Korzystając ze strony internetowej, bez zmian konfiguracji przeglądarki, wyraża Pani/Pan zgodę na zapisywanie plików cookies w Pani/Pana przeglądarce. Za pomocą plików cookies zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Są one przetwarzane w celu poprawy jakości usług oraz w celach statystycznych. Prosimy pamiętać, że zawsze może Pani/Pan zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Klikając w poniższy link może Pani/Pan zapoznać się z informacjami, w jaki sposób przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe oraz jakie ma Pani/Pan związane z tym prawa.