Szkody

Klienci naszego oddziału

Z przywileju możliwości otrzymania doradztwa i wsparcia przy szkodzie, w zakresie zawartych u nas ubezpieczeń, na każdym jej etapie, mogą liczyć JEDYNIE KLIENCI NASZEGO ODDZIAŁU. Tak chcemy podziękować za zaufanie i często wieloletnią współpracę.

Pozostali klienci

Pozostałych klientów Grupy Ergo Hestia prosimy o kontakt ze swoimi agentami,brokerami, dealerami (pakiety na nowe samochody, leasingi), dedykowanymi opiekunami ubezpieczeń grupowych w zakładach pracy.

Poszkodowanych z ubezpieczeń obowiązkowych (OC posiadacza pojazdu mechanicznego) prosimy o kontakt bezpośrednio z centralą towarzystwa (Nasz Oddział nie prowadzi likwidacji szkód).

Kontakt i zgłaszanie szkód

Ergo Hestia :
przez internet na www.ergohestia.glogow.pl ,
konto iHestia www.ihestia.ergohestia.glogow.pl ,
tel. 58 555 5 555 lub 58 558 70 00 ,
opiekun klienta (agent),
wyznaczony po zgłoszeniu szkody dedykowany pracownik towarzystwa

MTU:
przez internet
www.mtu.pl/zglos-szkode
tel. 58 555 62 22 ,
wyznaczony po zgłoszeniu szkody dedykowany pracownik towarzystwa

YOU CAN DRIVE :
przez internet Zgłoszenie szkody
internetowe konto klienta,
tel. 58 555 50 50
wyznaczony po zgłoszeniu szkody dedykowany pracownik towarzystwa

Szanowny Użytkowniku,

Korzystając ze strony internetowej, bez zmian konfiguracji przeglądarki, wyraża Pani/Pan zgodę na zapisywanie plików cookies w Pani/Pana przeglądarce. Za pomocą plików cookies zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Są one przetwarzane w celu poprawy jakości usług oraz w celach statystycznych. Prosimy pamiętać, że zawsze może Pani/Pan zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Klikając w poniższy link może Pani/Pan zapoznać się z informacjami, w jaki sposób przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe oraz jakie ma Pani/Pan związane z tym prawa.